lunes, 21 de noviembre de 2016

Para andar (A Guzmán)

Para andar

 A Guzmán

Teño xa un aniño
e quero saber do mundo,
percorrendo o meu camiño
coñecendo o máis profundo.

Hei andar montes e prados
e navegar polo mar
para coñecer todos os lados
onde persoas únicas atopar.

Non me importa a cor
senón o que leven no corazón.
Nacín para vivir o amor,
non penso perder ocasión.

Pasiño a pasiño lonxe irei
nas beiras do camiño
moitas flores sementarei
para deixar recendo de cariño.

Canto máis ande
máis hei de saber,
hei buscar quen comigo cante
e a man heille tender.

Moito terei que correr
cando a vida recenda a primavera
e no inverno hei comer
os froitos que ela me trouxera.

Teño que medrar moito
para facer unha vida nova,
hei aprender de todo o que escoito
ata do meu saber dar proba.

Mais agora tócame andar,
agatuñarei polas miñas ilusións
e moitos amigos hei atopar
dependendo de cada ocasión.

Nacín para abrir saídas
que non teñen saída de seu.
Agárdame vida

que alá vou eu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario